Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op via het contactformulier onderaan op de website.

 

Hoe kan ik mij uitschrijven?

U kunt zich uitschrijven via het kopje ''abonnement stopzetten'' onderaan op de website.

Zijn alle woningen beschikbaar?

Ja, wij doen ons uiterste best om het aanbod actueel te houden. Helaas kan het voorkomen dat de verhuurdatum is verstreken. Wij lossen dit dan zo spoedig mogelijk op.

Kan ik doorgaans mijn profiel bijwerken?

Ja, uw profiel is voor u altijd toegankelijk om te bewerken.

Moet ik reageren via mijn account? Of kan dit ook anders?

U kunt enkel reageren via uw eigen account. Dit is via een andere manier helaas niet mogelijk.
Aanvragen die worden ingediend buiten uw account om of via een contactformulier, worden niet behandeld.

Ik kan niet meer reageren, help?!

Als u wel kunt inloggen maar niet kunt reageren, is uw account waarschijnlijk verlopen.
U dient opnieuw een lidmaatschap aan te schaffen om uw account de volledige rechten te geven om te kunnen reageren.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Wanneer u het pakket van 6 maanden hebt afgenomen en deze 6 maanden zijn verstreken, kunt u de inschrijfkosten terug vragen.
Graag het formulier ''uitschrijven'' invullen en wij gaan voor je aan de slag.